Jak dopadlo dotazníkové šetření při přechodu pobočky pošty v obcí na Poštu Partner? Podívejte se s námi. Odevzdáno a elektronicky vyplněno bylo celkem 54 dotazníků.
Více jak polovina respondentů dochází na poštu opakovaně, několikrát do měsíce. Zhruba čtvrtina pak přichází pouze několikrát do roka.
Jako zásadní služby, které jsou využívány na poště jsou identifikovány základní poštovní služby, vyzvedávání a podávání balíků, nákup losů, pořízení časopisů a novin a nákup jiného zboží.
Jako nové služby, které zákazníci na poště uvítají vychází jednoznačně možnost kopírování dokumentů, ověření podpisů a ověření kopie dokumentu a základní služby kontaktního místa Czechpoint.
Poštu jsme převzali v úterý 1.4.2025. Zatim to u nás vypadá jak u příslovečného vyjedného krámu (poskytujeme běžné poštovní služby a související materiál, výdej důchodů, finanční služby, výdej a podání balíků, prodej losů společnosti MAXA), ale nebojte, v brzké době bude nabídka služeb rozšířena. Od společnosti Sazka čekáme na aktivaci terminálu a závoz losů. V úterý 8. dubna budou poprvé zavezeny a nabízeny také časopisy a noviny. O dalších nově nabízených službách Vás budeme průběžně informovat. Ing. Dušan Šustr, starosta obce